* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) ![]() -5% |
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą Termin: 2025-12-08 - 2025-12-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Szkolenia | |
MS Excel – średniozaawansowanyINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie przygotowuje do samodzielnej, zaawansowanej pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel. Uczestnicy poznają sposoby zarządzania listami, tworzenia tabel przestawnych i filtrowania listy. Termin: 2025-07-07 - 2025-07-08 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Profesjonalna obsługa KlientaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży Termin: 2025-12-02 - 2025-12-02 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Już jutro! Tajniki pracy Doradcy Zawodowego2009-01-23 13:29:45Czyli co zrobić, żeby być dobrym Doradcą Zawodowym. Opowiemy o tym, jaka jest specyfika tej pracy, jakie cechy powinien mieć Doradca Zawodowy, jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie należy skończyć studia, gdzie odbyć przydatne kursy. Powiemy także o możliwościach zdobycia doświadcze |
![]() |
Pierwszy krok w poszukiwaniu pracy – pomoc uczelni macierzystych2008-04-16 12:23:16Zdecydowana większość studentów rozpoczynających naukę na wyższych uczelniach nie ma tak naprawdę pomysłu na własną karierę zawodową. |
![]() |
Polska turystycznie2008-04-02 16:52:31Turystyka kojarzona jest z rekreacją, ale nie tylko, bo także ze sportem, poznawaniem nowych terenów, z odnową biologiczną, a ostatnio także z wyjazdami biznesowymi. To, co dla jednych stanowi formę wypoczynku dla innych stanowi po prostu źródło pracy. |
![]() |
Zorganizowane działanie2008-03-26 16:51:41Warto zastanowić się nad tym, co tak naprawdę daje nam zorganizowane działanie w naszym życiu i w naszej pracy? Po co tworzymy plany i projekty? I dlaczego przedsiębiorstwa i firmy tak chętnie posiłkują się projektami przy budowaniu i motywowaniu zespołu? |
|
Pracownicy 50+ cennym kapitałem firmy!2009-07-24 16:37:15Mniej wydajny, mało elastyczny czy mający trudności z opanowywaniem nowych technologii - to tylko niektóre ze stereotypów krążących na temat pracowników powyżej 50 roku życia. Postrzeganie tej grupy w taki sposób, szczególnie przez pracodawców, skutkuje problemami nie tylko ze znalezieniem ale i utrzymaniem pracy przez te osoby. Niesie to za sobą wiele zagrożeń ekonomicznych i społecznych. Mamy już bowiem nie tylko najniższy spośród krajów Unii Europejskiej wskaźnik aktywności zawodowej osób 50+, ale i najniższy średni wiek przechodzenia na emeryturę. Polskie społeczeństwo starzeje się co może stworzyć w niedalekiej perspektywie sytuację, w której osoby pracujące będą mniejszością utrzymującą jednocześnie niepracującą większość. To z kolei będzie miało negatywny wpływ nie tylko na gospodarkę czy system ubezpieczeń społecznych ale i na całe społeczeństwo. |
Szkolenia human resources W e b i n a r i u m, Łódzkie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.